Vraag ivm met x berkening integralen

Integraalrekening, afgeleiden, rijen, convergentie & divergentie van reeksen, meervoudige integratie.
vraag10
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jan 2016, 14:29

Re: Vraag ivm met x berkening integralen

Bericht door vraag10 » 30 jan 2016, 19:15

arno schreef:
vraag10 schreef:
arno schreef:Denk eens aan de eigenschap en kijk eens of het je zo wel lukt om de gevraagde integraal te berekenen.
Dat is het, dankjewel en als laatste zou ik nog op dit een antwoord willen:

y= (3x/2)-3 ????????
Bedenk dat en kijk eens of het je zo wel lukt om de gevraagde integraal te berekenen.
ja het is me gelukt! bedankt, dankzij uw hulp ben ik er zeker van overtuigd dat ik heel wat punten zal besparen op de toets van dinsdag

vraag10
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jan 2016, 14:29

Re: Vraag ivm met x berkening integralen

Bericht door vraag10 » 18 mar 2016, 00:21

arno schreef:
vraag10 schreef:
arno schreef:Denk eens aan de eigenschap en kijk eens of het je zo wel lukt om de gevraagde integraal te berekenen.
Dat is het, dankjewel en als laatste zou ik nog op dit een antwoord willen:

y= (3x/2)-3 ????????
Bedenk dat en kijk eens of het je zo wel lukt om de gevraagde integraal te berekenen.
Ik heb vandaag een oefening gekregen van een kamaraad die op de universiteit zit, hij heeft mij deze oefening gegeven en hij beweert dat niemand dit kan oplossen = 6^12/12^6 waarbij de uitkomst 3^6 is. Weet u misschien hoe je dit kunt oplossen in tussenstappen? Dit is een breuk oefening dus 6^12/12^6 staat in 1 breuk en het "^" teken is weer een breuk ipv een komma getal

Plaats reactie