Algoritme

Integraalrekening, afgeleiden, rijen, convergentie & divergentie van reeksen, meervoudige integratie.
Plaats reactie
Mark Honing
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2007, 21:11

Algoritme

Bericht door Mark Honing » 11 sep 2007, 09:46

Heren,

Ik ben hier helemaal nieuw. Om te beginnen zal ik even vertellen wie ik ben en wat ik hier kom doen.
Ik ben dus Mark Honing, 33 jaar en werkend op de verkeerstoren op Schiphol.

Ik ben hier gekomen om een aantal mensen te zoeken welke mij kunnen helpen een algoritme te schrijven. Ik kan zo wel even snel vertellen waar het om gaat maar het is makkelijker om direct op de man het preciese verhaal te vertellen maar bij deze even in het kort.

Het is de bedoeling dat er iets geschreven wordt voor een soort Bonus Malus punten telling. Er zou een maximum aan moeten zitten maar geen minimum en daarbij is het minimum wat er dus niet is een negatief getal. Dit zodat de uitkomst van het algoritme dus bij een totaal score van een persoon kan worden opgeteld of juist afgetrokken. Er zijn meerdere factoren waar rekening mee gehouden dient te worden. Dit is even te veel om hier te vermelden.

Ik hoor graag of er mensen zijn die mij hier bij kunnen helpen.

Mark

Gebruikersavatar
Triumph-man
Vast lid
Vast lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 25 sep 2007, 16:21
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Algoritme

Bericht door Triumph-man » 25 sep 2007, 16:23

Hallo Mark,

Prima, lijkt me leuk.

Groet,
Triumph-man

Mark Honing
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2007, 21:11

Re: Algoritme

Bericht door Mark Honing » 30 sep 2007, 13:28

Thx voor de aangeboden hulp. Ik heb je een mail en een PM gestuurd ik weet niet welke eerder aankomt.

Mark

Plaats reactie