Formule van Pick

Integraalrekening, afgeleiden, rijen, convergentie & divergentie van reeksen, meervoudige integratie.
Plaats reactie
Yvon
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:32

Formule van Pick

Bericht door Yvon » 18 dec 2005, 19:22

Hoi,

Ook al denk ik dat er niet veel mensen actief op dit forum zijn, stel ik toch mij vraag:
Op school heb ik de opdracht om de formule van Pick te bewijzen. Alleen op internet kom ik het alleen in het engels tegen, heeft een van jullie het misschien in het nederlands?

Yvonne

Gebruikersavatar
Marco
Beheerder
Beheerder
Berichten: 831
Lid geworden op: 19 feb 2005, 12:50
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Marco » 19 dec 2005, 14:10

Op het internet is veel te vinden, jammer genoeg is er op wiskunde gebied weinig in het Nederlands. Ik ben bang dat je het toch met een engels site zou moeten doen want ik kan zelf ook geen goeie Nederlandse site er over vinden. Probeer gewoon een Engels site te vinden met veel uitleg mbv formules, want x^2 is in het Engels ook gewoon x^2 ;)
Groeten, Marco

Yvon
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:32

Bericht door Yvon » 19 dec 2005, 16:11

Oke, bedankt voor je reactie. Dan ga ik de site maar lezen met een woordenboek naast me, ik hoop dat het gaat lukken. :wink:

Yvonne

Gebruikersavatar
Marco
Beheerder
Beheerder
Berichten: 831
Lid geworden op: 19 feb 2005, 12:50
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Marco » 20 dec 2005, 11:08

Wat je nog zou kunnen proberen is naar een bibliotheek gaan. Hier is soms meer informatie te vinden dan je denkt. En als je het daar niet kunt vinden dan zou je het nog aan Alladin kunnen vragen. Kijk voor info maar even hier:
http://aladin.bibliotheek.nl/

Veel succes!
Groeten, Marco

Plaats reactie