ik meen mij te herinneren dat jij ook een fries bentSjoerd Job schreef:Ignorance is bliss.luijs schreef:Sjoerd Job schreef:Maar domme friezen heb ik nog nooit gezien...
(Aan de andere kant, er bestaan geen domme mensen, alleen maar mensen die zich hebben aangeleerd om dom te doen)
(Aan de andere kant, het is dom om je aan te leren om dom te doen, dus zijn die mensen dom)
Eerlijk gezegd gooi ik Marco niet onder het kopje dom. Ik heb hem minstens 1 niet-domme uitspraak horen maken. Wanneer weet ik niet meer.
Domme Friezen, slimme Belgen en andere onzin
I thought i was dead for a while, then I decided I was a lemon for a couple of weeks and I amused myself that time jumping in and out a gin tonic.
-
- Vergevorderde
Juistum... jammergenoeg wel.Hugo schreef:
ik meen mij te herinneren dat jij ook een fries bent
het word denk ik tijd om de nonsense te splitten... maar ja ...
Ik ga zo naar school om te luisteren naar twee presentaties, en dan kom ik heel laat vandaag pas terug.
``Life is complex. It has real and imaginary parts.''
- KarenVO
- Vast lid
- Contacteer:
oké, misschien is het wel mogelijk om er even erg uit te zien als de beauty-and-the-nerd-tweeling (graptjen hé)Marco schreef:Nee hoor, tenminste dat denk ik niet. Oordeel zelf:
ik ga nu lekker logaritmen leren...
en btw: ik ben blijkbaar het populairste lid, twee pagina's al! zie je wel dat belgen het superieure ras zijn!
sang qui coule en moi.... c'est du chocolat chaud
goeie docent moet ook tegen kritiek kunnen hoor, zelfs als dat over zijn, friese, afkomst gaat en nergens opslaat. En een goeie docent moet zeker met flauwekul om kunnen gaan. Dreigen, met een IP-block, dat kan natuurlijk niet, is niet etisch verantwoord hè.
I thought i was dead for a while, then I decided I was a lemon for a couple of weeks and I amused myself that time jumping in and out a gin tonic.
-
- Vergevorderde
Ik heb nog nooit een docent horen zeggen: Stilte of ik doe een IP-blockHugo schreef:goeie docent moet ook tegen kritiek kunnen hoor, zelfs als dat over zijn, friese, afkomst gaat en nergens opslaat. En een goeie docent moet zeker met flauwekul om kunnen gaan. Dreigen, met een IP-block, dat kan natuurlijk niet, is niet etisch verantwoord hè.
Zal wel het friesch eigen zijn!
Maar vast wel eens: stilte of ik schop paar de les uit (misschien in wat andere woorden, maar het principe vast wel... )Sjoerd Job schreef:Ik heb nog nooit een docent horen zeggen: Stilte of ik doe een IP-blockHugo schreef:goeie docent moet ook tegen kritiek kunnen hoor, zelfs als dat over zijn, friese, afkomst gaat en nergens opslaat. En een goeie docent moet zeker met flauwekul om kunnen gaan. Dreigen, met een IP-block, dat kan natuurlijk niet, is niet etisch verantwoord hè.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar paar grappen die Belgen over Nederlanders maken. Wij hebben dit soort grappen:
Wat is een nieuwe Belgische uitvinding?
- Condoom met zweetgaatjes
- Overdekt vliegveld
- Helikopter met schietstoel
Best grappig toch??
Groeten, Marco
Jongens, ik vind jullie allemaal erg aardige mensen, maar als jullie nu niet ophouden met die onzin voel ik me toch genoodzaakt om iemand te verwijderen.Sjoerd Job schreef:Ik heb nog nooit een docent horen zeggen: Stilte of ik doe een IP-blockHugo schreef:goeie docent moet ook tegen kritiek kunnen hoor, zelfs als dat over zijn, friese, afkomst gaat en nergens opslaat. En een goeie docent moet zeker met flauwekul om kunnen gaan. Dreigen, met een IP-block, dat kan natuurlijk niet, is niet etisch verantwoord hè.
(verwerp de situatie en niet de persoon... Mijn docent Flankerend Onderwijs zou trots op me zijn...)
Ik ben het er niet mee eens!!
Of wel..?
Of wel..?
geen caravans, rijdt jij wel eens op de autosnelweg in nederland, stikt hier in dit $%$^&(lees piep)land van de caravans en bejaarden die op vakantie gaan, het ergste is nog dat ze niet kunnen rijden ook met die dingen. maarja, then again, autosnelweg in friesland?
-
- Vergevorderde
je hebt gelijk.Hugo schreef:geen caravans, rijdt jij wel eens op de autosnelweg in nederland, stikt hier in dit $%$^&(lees piep)land van de caravans en bejaarden die op vakantie gaan, het ergste is nog dat ze niet kunnen rijden ook met die dingen. maarja, then again, autosnelweg in friesland?
aan de andere kant, vanwege hun lage tempo zijn ze langer op de weg, en heb je meer kans om ze tegen te komen.
Wat is het verschil tussen een slimme fries en een dinosaurier?
Niet iedereen is zeker of de dinosauriers wel uitgestorven zijn.
Ik herinner me nog dat jaren her groningen op de radio een programma hadden: Friesche moppen (ofzo iets). Om de friezen af te kraken