No worries ...

Dit is de plek voor onzin, off-topic gebrabbel en idiote moppen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hugo
Vergevorderde
Vergevorderde
Berichten: 926
Lid geworden op: 26 nov 2006, 00:41

No worries ...

Bericht door Hugo » 01 jul 2007, 13:28

Lang geleden, toen ik nog in een ei zat, was er de grand prix van zandvoort, formule 1 heb ik het dan over. Ik ben bang dat de meesten meiden nu al meteen afhaken, maar ik ga het niet over autosport hebben, te minste niet uitvoerig. Sinds de FIA, die gaat daar over, heeft beslist dat de GP van nederland niet meer op de kalender staat moeten we het doen met de TT van Assen. Van wat, ja Assen. Als we het dan hebben over de middle of fucking nowhere, dan hebben we het over Assen. Jaarlijks trekken duizenden motorminnende figuren, daar naartoe, met hun eigen roestbak. Voor de vrouwen klinkt het volgende misschien heel bekend, mannen willen het ontkennen, maar ze gaan dan toch kijken wie de grootste heeft, motor, en wie de domste is en de snelste enzo. Ook de overheid heeft dit, in de vorm van de KLPD, in de gaten. De KLPD staat jaarlijks weer haar targets te halen langs alle wegen die naar Assen, rijmt op gassen, leiden. Dat zijn er nog meer dan ik me voor kon stellen. Die targets waren ooit eens in het leven geroepen om te zorgen dat de politie wel voldoende op straat kwam. In drenthe hebben ze geluk, ze kunnen daar het hele jaar op hun luie reet, voor de wat betere bespraakte onder u, bips, zitten en dan in de week rondom de TT even actief doen en die targets zijn binnen. En natuurlijk haalt dat ieder jaar het nieuws, want ze gaan er over klagen. Die mannen, want dat zijn het toch meestal, hebben namelijk niet alleen een grote roestbak op twee wielen, maar ook een grote mond, dus ze zorgen er op hun manier voor dat iedereen weet wat ze er van vinden. De één schrijft wekelijks een blog in de hoop dat een paar mensen dat wel eens lezen, de andere probeert zo hard mogelijk iedereen te vertellen wat hij er van vindt.

Ik kan me er in ieder geval niet druk om maken, en vind het alleen maar slim van de KLPD te drenthe, het is namelijk een typisch voorbeeld van optimalisatie, en dat spreekt wiskundige nu eenmaal aan. Zo min mogelijk inspanning, maximale resultaat. Dat klinkt haast als studeren, te minste in de ideale vorm.

Dan overleed deze week ook nog eens majoor Bosshardt, ik moest even opzoeken hoe je dat schreef. Tja daar heb ik niet zo veel over te zeggen. Als je zo lang leeft, heel je leven in het teken van andere zet, dan verdien je de respect die ze krijgt. Verder was ze heel oud en ziek, en dood gaan is het risico dat je loopt als je leeft, dus ook daar kon ik me niet erg druk om maken.

Ook london haalde het nieuws. Twee bomauto's gevonden door Scotland Yard. Buurt vrij voor de hele pot. Ze zijn daar, in london, op zoek naar nog meer auto's. Nu maar hopen dat de terroristen er nog een paar neerzetten, staat zo lullig als ze voor niks zoeken. De pers in zijn, of is het haar, algemeenheid kwam natuurlijk meteen met mooie theorietjes. Zo zou het opmerkelijk zijn dat afgelopen week 4 verdachten zijn veroordeeld voor het plan om gasflessen en benzine en spijkers in limosines te plaatsen en dan te laten ontploffen. Dit is pretty much the same, als wat er nu in die autootjes gevonden is. Het kan natuurlijk ook niet missen of alquaida, of hoe je dat schrijft, zit erachter. Nou, ik weet niet of ze wel eens topgear kijken, maar die engelsen hebben een enorme hekel aan auto's uit andere landen dan het Verenigd Koninkrijk en te minste een van die socalled bomauto's was een lelijke groene mercedes, dus ik gaf ze groot gelijk dat ze die wilden opblazen. Ok, ik zou het niet midden in het centrum van Londen doen en de spijkers waren ook niet echt nodig, maar toch. Het zouden zomaar een paar chelsea-hooligans geweest kunnen zijn.
Alle gekheid op een stokje, wat een domme uitdrukking is dat, maar ik vind die dreiging van aanslagen wel pittig, maar ook wel logisch. Als je als UK de amerikanen onvoorwaardelijk steunt om even democratie te installeren in irak en afganistan, tegen, of je wilt of niet, olie, onder valse voorwenselen, dan kan je er op wachten dat ze dat niet leuk gaan vinden. En om nu te verwachten dat er alleen maar stenengooiers uit die regionen komen is een beetje naief. Maar me druk maken hierover lukt me toch ook niet. Ik denk dan meteen, shit happends, het probleem is er, en dan krijg je dit, je loopt dus risico. Tis ook wel wat makkelijker praten als je en fokking nederland woont, want welke buitenlander wil er nu een aanslag plegen op nederland, klein kloten stipje op de wereldbol.
Om dit probleem nu eens goed en wel op te lossen is er maar een goeie oplossing, stem de volgende verkeizingen op mij, dan anexeren we de rest van europa en vallen we amerika binnen om er eens democratie en hersens te installeren, dat zou een hoop helpen.

Ook deze week, waren de amerikaanse, waarom die lui zo vaak in verband gebracht worden met domme dingen weet ik ook niet, media parismoe. Eindelijk, dacht ik, maar het was louter en alleen een geldkwestie. Ze wilden allemaal reuze graag een interview met 's werelds blondste blondine (blondheid heeft niet alleen maar iets met haarkleur te maken, maar ook met parkeren en andere van dat soort dingen), maar dan wilden ze geld, alleen good old larry king, die liet haar wel gratis aan het woord. Slimme man is dat, maar ok. Als zoete wraak besloten de media, dat ze Parismoe waren. Anders wij wel. Je kon die drie weken dat ze opgesloten was geen dag zonder een update door de krant bladeren of langs de tv zappen, om over internet maar te zwijgen. Gelukkig doe ik nu ook nog even een duit in het zakje, dus daar kan ik me nu ook niet meer druk om maken.

Sommige van jullie beginnen nu te denken, waarover dan wel, in diegene schuilt ergens toch een beetje een bèta, gelukkig maar. Andere komen niet eens fatsoenlijk langs de eerste alinea, maar dat zijn er gelukkig niet zo veel. Nou waar ik me druk om maak deze week is sinterklaas. WIE? JA SINTERKLAAS. Ieder jaar wordt die man verwelkomd door een sesamstraatcorivee, vroeger meneer Aart, laatste jaren door neef Rick. Maar neef Rick wordt er door sesamstraat uit geschopt. Tommy, pino en ieniemienie wie kent die nie, hebben hem een stevige schop onder zijn hol gegeven, en he's out. Beste Rick was voor het linkse bolwerk bij de NPS toch iets te kapitalistisch ingesteld. Hij wilde geld zien voor de eeuwige herhalingen van good old sesame street. Nadat ze daarover vorige maand, naar ik begreep, vrolijk onderhandeld hadden, en tot een tijdelijke oplossing, als in, volgend jaar praten we weer, waren gekomen, kreeg neef Rick deze week te horen dat ie op kon rotten. Nu vind ik dat allemaal niet zo erg, daar kan ik me niet zo druk om maken, maar zoals een wiskundige in spee betaamd, kijk ik verder. Wie moet Sinterklaas nu ontvangen? :shock:

Iemand een idee?
I thought i was dead for a while, then I decided I was a lemon for a couple of weeks and I amused myself that time jumping in and out a gin tonic.

Gebruikersavatar
luijs
Vergevorderde
Vergevorderde
Berichten: 347
Lid geworden op: 18 aug 2006, 09:45
Locatie: Tilburg

Bericht door luijs » 01 jul 2007, 21:45

ik.

En effe off topic... 'sMiddags om half 2 al zo bezopen? Ik doe het nu om kwart voor 11, maar da's dan ook wel iets later... :)
Mooie column, biss biss...
Ik ben het er niet mee eens!!
Of wel..?

Gebruikersavatar
KarenVO
Vast lid
Vast lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 jan 2007, 18:03
Locatie: Schepdaal-(België)
Contacteer:

Bericht door KarenVO » 02 jul 2007, 12:55

Ik ben moedig begonnen dit collumn te lezen...
Maar heb halverwege afgehaakt om wel 2 redenen:
1) Ik ben mijn haar aan het drogen en misschien weet het mannenvolk onder ons dit niet, maar haar drogen en collumns op de pc lezen is niet eenvoudig, want daar gaat je haar raar van staan! :lol:
2) Ik heb weinig tijd, want ik moet mijn valiesje nog gaan maken!
Ik zit namelijk van vandaag (02/07) tot 11/07 in Polen! Jippie! 8)

dus Hugo... dat ik dit collumn niet volledig gelezen heb ligt niet aan jou...
sang qui coule en moi.... c'est du chocolat chaud

Gebruikersavatar
Marco
Beheerder
Beheerder
Berichten: 831
Lid geworden op: 19 feb 2005, 12:50
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Marco » 03 jul 2007, 21:03

Tjah... Het is natuurlijk wel een probleem...

Mooi column hoor! :)
Groeten, Marco

Gebruikersavatar
di nucci
Vast lid
Vast lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 sep 2007, 17:09
Locatie: spijkenisse

Re: No worries ...

Bericht door di nucci » 14 nov 2007, 19:00

Maar me druk maken hierover lukt me toch ook niet. Ik denk dan meteen, shit happends, het probleem is er, en dan krijg je dit, je loopt dus risico. Tis ook wel wat makkelijker praten als je en fokking nederland woont, want welke buitenlander wil er nu een aanslag plegen op nederland, klein kloten stipje op de wereldbol.
ze hebben bij spring tij alleen maar een klein bommetje op de oosterschelde kering nodig en ze zijn klaar ^^
1 lijkt weinig 100% lijkt veel toch kan 1 ook 100% zijn....

Plaats reactie