Aanvullend examen Wiskunde B2

Dit is de plek voor onzin, off-topic gebrabbel en idiote moppen.
Plaats reactie
Shukio
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2007, 00:43

Aanvullend examen Wiskunde B2

Bericht door Shukio » 17 sep 2007, 00:54

Ik zou dit jaar beginnen met de studie Natuurkunde, maar ik was niet toelaatbaar omdat ik WiskundeB2 niet heb. Bij het James Boswell Instituut heb ik toen een aanvullend examen Wiskunde B2 gedaan, waar ik helaas een 5,2 op gehaald heb. Ik had mij vergist door er vanuit te gaan dat ik ook differentiaal -en integraalrekening en kansrekening zou krijgen, maar het examen bleek bijna volledig uit meetkunde en limieten/rijen te bestaan, waar ik niet genoeg op geoefend had. Eigen schuld, dikke bult, maar ik vind het toch zonde om nu een jaar te moeten wachten (wat ik wel ga doen overigens als ik geen andere mogelijkheid meer heb), dus ik vroeg mij af of er ook een andere instelling naast het JBI bestaat waar ik alsnog een aanvullend examen zou kunnen afleggen?

Gebruikersavatar
Timothy
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2007, 10:54

Re: Aanvullend examen Wiskunde B2

Bericht door Timothy » 17 sep 2007, 07:31

Bij het JBI kun je toch drie keer per jaar examen doen? Dat kun je vast wel op hun site vinden. Volgens mij is er in december weer een examen.
Groeten,
Tim

Shukio
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2007, 00:43

Re: Aanvullend examen Wiskunde B2

Bericht door Shukio » 17 sep 2007, 13:30

Dat klopt, maar december is te laat om in te stromen, dan mis ik teveel. Daarom hoopte ik stiekem dat ik ergens anders nog een examen af kon leggen.

Gebruikersavatar
Hugo
Vergevorderde
Vergevorderde
Berichten: 926
Lid geworden op: 26 nov 2006, 00:41

Re: Aanvullend examen Wiskunde B2

Bericht door Hugo » 17 sep 2007, 16:18

kvrees met grote vrezen dat je echt pech hebt dan.

edit: eigen schuld, dikke bult slaat op vrouwen die zwanger worden zonder dat ze dat willen, en wordt al jaren te pas maar voornamelijk te onpas gebruikt
I thought i was dead for a while, then I decided I was a lemon for a couple of weeks and I amused myself that time jumping in and out a gin tonic.

Suzshie
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 okt 2007, 18:46

Re: Aanvullend examen Wiskunde B2

Bericht door Suzshie » 21 okt 2007, 19:10

Hugo schreef:
edit: eigen schuld, dikke bult slaat op vrouwen die zwanger worden zonder dat ze dat willen, en wordt al jaren te pas maar voornamelijk te onpas gebruikt
Dat heb ik me nooit gerealiseerd! :) Maar het is natuurlijk ook niet altijd alleen maar de schuld van vrouwen :P
Bij mannen gaat dit ook op... Dat ze dus iemand bezwangeren zonder dat ze dat gewild hadden.

Gebruikersavatar
di nucci
Vast lid
Vast lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 sep 2007, 17:09
Locatie: spijkenisse

Re: Aanvullend examen Wiskunde B2

Bericht door di nucci » 14 nov 2007, 18:37

Suzshie schreef:
Hugo schreef:
edit: eigen schuld, dikke bult slaat op vrouwen die zwanger worden zonder dat ze dat willen, en wordt al jaren te pas maar voornamelijk te onpas gebruikt
Dat heb ik me nooit gerealiseerd! :) Maar het is natuurlijk ook niet altijd alleen maar de schuld van vrouwen :P
Bij mannen gaat dit ook op... Dat ze dus iemand bezwangeren zonder dat ze dat gewild hadden.
die hebben voor de zwangerschap een dikke bult XD
1 lijkt weinig 100% lijkt veel toch kan 1 ook 100% zijn....

Plaats reactie