Statistiek vraagje

Continue & discrete verdelingen, toevalsveranderlijken, betrouwbaarheidsintervallen, correlaties.
ikstudeer
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2017, 17:37

Statistiek vraagje

Bericht door ikstudeer » 09 jul 2017, 17:39

Afbeelding
Afbeelding

Het is voor mij abra kadabra


Mijn antwoord bij vraag b:
Het betreft een samengestelde staafdiagram. Staafdiagrammen zijn handig bij het vergelijken van onderzoeksresultaten zoals deze. In de grafiek “Uitgaven aan online inkopen,2012” zijn twee staafdiagrammen naast elkaar in een figuur getekend. Aangezien het feit dat we de waarde van de variabelen kunnen uitdrukken in een getal gaat het hier dus om kwantitatieve variabelen.


Mijn statistiek is niet bepaald je van het. Ik heb geen antwoorden van deze oefenstof.... zou iemand me het eens willen uitleggen?

Het is een LOI studie....vreselijk; was ik hier maar nooit aan begonnen. Vage teksten, docenten die niets willen uitleggen c.q. je mails negeren..... daarnaast is zowat de helft van alle leerstof gekopieerd van Wikipedia....
3000 euro voor 2 jaar LOI daar mag je toch wel wat beters voor verwachten? Nee dus.....
Nog een paar inzendopgaves maken en dan opnieuw beginnen met de studie bij fatsoenlijk voltijds onderwijs.

Plaats reactie