Op een callcenter wordt verondersteld dat 50% van de gemaakte terugbelafspraken "doorgaan“ (vervolgafspraak).
Mijn vraag is hoe groot een aantal (afspraken in dit geval) moet zijn voordat de verwachting (50% reageert positief, in dit geval) geldig is.
Aantal = 1 kan niet om praktische redenen, een halve afspraak bestaat niet.
Vanaf aantal = 2 zou de veronderstelling theoretisch mogelijk kunnen zijn?
Vanaf welk aantal klopt een veronderstelling?
-
- Nieuw lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 jan 2007, 05:21
Dan zou 3 ook niet kunnen, want anderhalve afspraak kan ook niet.
Althans, volgens jouw redenering dus.
Als je er van uit gaat dat 50% of meer mag reageren kan dit ook al met 1 beller natuurlijk...
Trouwens, callcenters... Niet tijdens etens-, werk-, ontspannings-, slaap- of andere -tijd bitte!!
Althans, volgens jouw redenering dus.
Als je er van uit gaat dat 50% of meer mag reageren kan dit ook al met 1 beller natuurlijk...
Trouwens, callcenters... Niet tijdens etens-, werk-, ontspannings-, slaap- of andere -tijd bitte!!
Ik ben het er niet mee eens!!
Of wel..?
Of wel..?