wiskunde po

Dit forum is voor het voortgezetonderwijs (of 2de/3de graad ASO), als je in de bovenbouw zit. We gaan er vanuit dat je een Grafische Rekenmachine hebt.
Plaats reactie
reinaldinho90
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 mei 2007, 14:28
Locatie: Drachten

wiskunde po

Bericht door reinaldinho90 » 03 mei 2007, 14:32

Eey k ga mn wiskunde PO over het broeikaseffect houden. Heeft iemand misschien ook suggesties wat ik hierbij zou kunnen onderzoeken en wat voor wiskundige vaardigheden ik hierbij zou kunnen gebruiken? Misschien is er ook wel iemand die een veel beter onderwerp voor mij heeft :wink: ?

alvast bedankt

reinder

QED
Vast lid
Vast lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 mar 2007, 14:16

Bericht door QED » 03 mei 2007, 16:34

Wiskunde PO over broeikaseffect ? :?
Ik denk, dus ik lach.

Gebruikersavatar
Hugo
Vergevorderde
Vergevorderde
Berichten: 926
Lid geworden op: 26 nov 2006, 00:41

Bericht door Hugo » 03 mei 2007, 18:01

van alle exacte vakken is wiskunde de laatste waar ik aan denk als je zegt dat je een po over het broeikaseffect maakt.

of ik iets leuks weet?

weetikveel, miss iets in de meetkunde, probeer gewoon een stelling te verzinnen en ga die bewijzen op verschillende manieren, is heel leuk en ook gemakkelijk te zien hoe je resultaat is, verder hebben we totaal geen idee, bahlve bovenbouw, wat je niveau wiskunde is, dus is het lastig helpen.
I thought i was dead for a while, then I decided I was a lemon for a couple of weeks and I amused myself that time jumping in and out a gin tonic.

reinaldinho90
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 mei 2007, 14:28
Locatie: Drachten

Bericht door reinaldinho90 » 04 mei 2007, 09:52

mijn niveau is vwo5 :wink: maar ik wou het over het broewikaseffect houden omdat je dan veel met grafieken (co2-concentratie e.d.) kunt doen.

mvg reinder

Gebruikersavatar
Hugo
Vergevorderde
Vergevorderde
Berichten: 926
Lid geworden op: 26 nov 2006, 00:41

Bericht door Hugo » 04 mei 2007, 10:10

en wat is de opdracht voor de po?
I thought i was dead for a while, then I decided I was a lemon for a couple of weeks and I amused myself that time jumping in and out a gin tonic.

reinaldinho90
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 mei 2007, 14:28
Locatie: Drachten

Bericht door reinaldinho90 » 04 mei 2007, 10:19

niets je moet gewoon zelf een onderwerp kiezen als er maar wiskundige vaardigheden bij komen kijken en omdat ik wiskunde b12 doe mag het geen wiskunde-a onderwerp zijn

reinaldinho90
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 mei 2007, 14:28
Locatie: Drachten

Bericht door reinaldinho90 » 04 mei 2007, 14:56

Okey jullie hebben gelijk het broeikaseffect is inderdaad niet zo'n sterk onderwerp. Weten jullie misschien een beter onderwerp, wat hebben jullie bijvoorbeeld gedaan.(logaritmes en sinus-cosinus fucnties zijn niet ons sterktse punt)

Ik hoor het wel

mvg reinder

Plaats reactie