Aangeboden hwb en bijles en vrijwilligers gezocht!

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
Develuwsestudietuin
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2013, 16:23

Aangeboden hwb en bijles en vrijwilligers gezocht!

Bericht door Develuwsestudietuin » 25 dec 2013, 16:40

Beste Lezer, lezeres,

Vanaf het nieuwe jaar ga ik van start met De Veluwse studietuin.
Dit instituut zal zich vestigen in wijhe, wapenveld en epe. Wellicht in de toekomst op meerdere locaties.

Heb je moeite met het plannen van je huiswerk of begrijp je helemaal niks van de lesstof?

Wat je nodig hebt is net dat ene extra beetje aandacht en die wil ik je graag geven.
Ook kan het zijn dat je gebaat bent met een andere werkplek.

Ik bied huiswerkbegeleiding en bijlessen in de middag en avond uren.

Naast de reguliere huiswerkbegeleiding en bijlessen wil de Veluwse Studietuin minimaal 1 middag per week
Een vrijwilligers project starten. Hierbij kunnen alle leerlingen die te maken hebben met armoede of ziekte of scheiding
Bij ons huiswerk komen maken. Een andere ruimte voor hen kan al heel veel verschil maken.
Omdat de financiële middelen vaak ontbreken voor hen, kunnen zij geen gebruik maken van onze diensten. En dat mag niet!
Daarom dit project.
Wil je dit project steunen door huiswerkbegeleiding te geven , of oude studieboeken te doneren, of een geld donatie , of anders?
Neemt alstublieft contact met me op!
Binnenkort wil ik een opendag organiseren voor dit project, als je zin hebt om mee te helpen dan hoor ik dat heel graag.
Ik probeer sowieso de reiskosten te dekken, en wanneer mogelijk ontvang je een vrijwilligers bijdrage.

Plaats reactie