Online bijles

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
Plaats reactie
Lisa99
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2008, 17:48

Online bijles

Bericht door Lisa99 » 05 jan 2008, 17:50

Hoi allemaal,

Hebben jullie al gehoord van deze site: http://www.bijlesservice.nl.

Op deze site geven leraren online bijles, dus je hoeft er de deur niet voor uit :-).

En het mooie is dat je een maand onbeperkt online live! bijlessen kunt krijgen voor een bepaald maandbedrag!

Ze geven in veel vakken bijles, maar de lessen worden voorlopig nog wel in het Engels gegeven. Misschien dat ze in de toekomst de bijlessen ook in het Nederlands zullen geven. In het Engels les krijgen is wel goed om je Engels te oefenen en het is ook heel handig als je bijvoorbeeld bijles wil voor het vak Engels.


Ik raad jullie zeker aan deze online bijlessen eens uit te proberen!

Groetjes,

Lisa

Gebruikersavatar
Marco
Beheerder
Beheerder
Berichten: 831
Lid geworden op: 19 feb 2005, 12:50
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Online bijles

Bericht door Marco » 05 jan 2008, 20:08

Lijkt me zeer onhandig bij wiskunde en daarnaast: hier op Wiskundeforum.nl kun je gratis hulp krijgen :).
Groeten, Marco

maquaai
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2008, 11:32

Re: Online bijles

Bericht door maquaai » 09 feb 2008, 11:41

Ik vind het wel wat vreemd: Lisa komt op wiskunde forum en op leerlingen.com reclame maken voor de een of andere bijlessite. Is dit forum eigenlijk wel voor dit soort reclame doeleinden gemaakt ?

En: Oh ja: Bijlesservice maakt gebruik van de een of andere organisatie in New Delhi waar Engels sprekende mensen "bijles geven" aan Nederlanders (??) zonder hun boeken, scholen, lesinhoud en dergelijke te kennen.

Ongelimiteerde bijlessen worden gegeven voor een prikkie. Volgens mijn informatie krijgen de bijlesgevers in New Delhi omgerekend iets van € 30,-- per maand. Lijkt haast op misbruik maken !

Lijkt mij niet zo'n betrouwbare club Lisa, waar je reclame voor maakt.

Mijn zoon Luc maakt al een poosje gebruik van Bijlesned, een Nederlandse club waar ze boeken, lessystemen, scholen kennen en de docenten spreken nog Nederlands ook. Betrouwbare jongens die niet goedkoop zijn maar wel resultaat halen bij mijn zoon !

Peter

Gebruikersavatar
Hugo
Vergevorderde
Vergevorderde
Berichten: 926
Lid geworden op: 26 nov 2006, 00:41

Re: Online bijles

Bericht door Hugo » 09 feb 2008, 12:45

blijf het eens zijn met marco, online bijles is niet ideaal
I thought i was dead for a while, then I decided I was a lemon for a couple of weeks and I amused myself that time jumping in and out a gin tonic.

Piter Mandemaker
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2008, 11:14

Re: Online bijles

Bericht door Piter Mandemaker » 16 jun 2008, 12:16

Beste maquaai,

Je doet hier behoorlijk boude uitspraken. Hoe kom je aan je informatie? Dergelijke negatieve uitlatingen hebben een bronvermelding nodig.

Piter

maquaai
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2008, 11:32

Re: Online bijles

Bericht door maquaai » 29 dec 2008, 22:39

Jij vraagt bronvermelding ? Als je nu eens zelf had gebeld en had doorgezocht dan kom je er zelf achter. Niks boud, alleen waarheid. Peter Maquaai

tsagld
Vergevorderde
Vergevorderde
Berichten: 341
Lid geworden op: 23 mar 2009, 12:07
Contacteer:

Re: Online bijles

Bericht door tsagld » 28 mei 2009, 15:54

De heer Mandemaker heeft alles te maken met bijlesservice.nl, vandaar zijn opmerking.

Bron:
- sidn
- http://www.xs4all.nl/~kohli/niis/press.html

Harry gommans
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2010, 02:28

Re: Online bijles

Bericht door Harry gommans » 20 jan 2010, 02:33

Hallo mensen,

Ik blijf er ook bij dat 1-1 het beste werkt bij bijles!

Ik sta nu al een tijdje ingeschreven bij www.bijlesnederland.nl en daar kan ik gemakkelijk mensen vinden in de regio...

misschien is dat een idee?

Groetjes,

Har,http://www.bijlesnederland.nl

Plaats reactie