Bijles wiskunde, scheikunde, natuurkunde in Eindhoven

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
Plaats reactie
mr alfabet
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2008, 15:24

Bijles wiskunde, scheikunde, natuurkunde Eindhoven

Bericht door mr alfabet » 16 feb 2008, 15:25

Hey!

Mijn naam is Marijn Blom en ik geef bijles in wiskunde, natuurkunde, scheikunde en engels aan middelbare scholieren op elk niveau. Zelf doe ik werktuigbouwkunde aan de TU/e, en ik heb veel ervaring met zowel bijles geven als studiebegeleiding.

Groeten,

Marijn Blom
0612200987

Gebruikersavatar
Hugo
Vergevorderde
Vergevorderde
Berichten: 926
Lid geworden op: 26 nov 2006, 00:41

Re: Bijles wiskunde, scheikunde, natuurkunde Eindhoven

Bericht door Hugo » 16 feb 2008, 22:21

goed berichtje, maar ik zou als ik jouw was ook de regio erbij vermelden
I thought i was dead for a while, then I decided I was a lemon for a couple of weeks and I amused myself that time jumping in and out a gin tonic.

mr alfabet
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2008, 15:24

Bijles wiskunde, scheikunde, natuurkunde in Eindhoven

Bericht door mr alfabet » 14 jul 2008, 14:46

Hey!

Mijn Naam is Marijn Blom, student werktuigbouwkunde aan de TU/e, en ik geef al meer dan 5 jaar bijles in natuurkunde, scheikunde en wiskunde aan middelbare scholieren op alle niveaus. Je kunt bij mij terecht voor bijles, studiebegeleiding en eindexamenbegeleiding. Heb je moeite met dat ene vak of wil je je gewoon extra goed voorbereiden op de proefwerkweek? Stuur een mailje of bel naar 06-12200987 voor meer informatie of een afspraak.

Groeten,

Marijn Blom

mr alfabet
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2008, 15:24

Bijles wiskunde, natuurkunde, scheikunde, Eindhoven

Bericht door mr alfabet » 30 sep 2009, 15:52

Hey!
Mijn Naam is Marijn Blom, student werktuigbouwkunde aan de TU/e, en ik geef al meer dan 5 jaar bijles in natuurkunde, scheikunde en wiskunde op alle niveaus. Je kunt bij mij terecht voor bijles, studiebegeleiding en eindexamenbegeleiding. Heb je moeite met dat ene vak of wil je je gewoon extra goed voorbereiden op de proefwerkweek? Stuur een mailje of bel voor meer informatie of een afspraak.

Groeten,
Marijn

mr alfabet
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2008, 15:24

[Aangeb] Bijles wiskunde, natuurkunde, scheikunde, Eindhoven

Bericht door mr alfabet » 08 feb 2010, 13:56

Hey!
Mijn Naam is Marijn Blom, student werktuigbouwkunde aan de TU/e, en ik geef al meer dan 5 jaar bijles in natuurkunde, scheikunde en wiskunde op alle niveaus. Je kunt bij mij terecht voor bijles, studiebegeleiding en eindexamenbegeleiding. Heb je moeite met dat ene vak of wil je je gewoon extra goed voorbereiden op de proefwerkweek? Stuur een mailje of bel voor meer informatie of een afspraak.

Groeten,
Marijn

mr alfabet
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2008, 15:24

Re: Bijles wiskunde, scheikunde, natuurkunde Eindhoven

Bericht door mr alfabet » 08 feb 2010, 14:21

Hugo schreef:goed berichtje, maar ik zou als ik jouw was ook de regio erbij vermelden
Staat ook in de titel: Eindhoven

mr alfabet
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2008, 15:24

[Aangeb] Bijles wiskunde, scheikunde, natuurkunde Eindhoven

Bericht door mr alfabet » 31 mar 2010, 02:31

Hey!

Mijn naam is Marijn Blom en ik geef bijles in wiskunde, natuurkunde en scheikunde aan middelbare scholieren op elk niveau. Zelf doe ik werktuigbouwkunde aan de TU/e, en ik heb veel ervaring met zowel bijles geven als studiebegeleiding.
Wegens de grote vraag naar bijles geef ik geen bijles aan huis. Wil je een afspraak maken of wat meer informatie, dan kun je me altijd mailen of bellen.

Groeten,

Marijn Blom
0612200987

edit:
Hallo mr alfabet,
Ik heb je berichten samengevoegd.
Mvg. daco

Plaats reactie