[Aangeboden] Wiskunde bijles in Eindhoven, Tilburg

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
Plaats reactie
geertjanevers
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2009, 15:48

[Aangeboden] Wiskunde bijles in Eindhoven, Tilburg

Bericht door geertjanevers » 10 jun 2009, 16:04

Wil je je cijfers voor natuurkunde of wiskunde opkrikken en meer begrip en interesse voor deze vakken kweken?

Ik geef al 4 jaar officieel wiskunde- en natuurkunde gerelateerde vakken op de Technische Universiteit Eindhoven aan de faculteit Werktuigbouwkunde. Ik begon in mijn tweede jaar als student, omdat ik een 10, een 9 en een 8 haalde voor de eerstejaars wiskunde vakken. Daarnaast ben ik als studentassistent werkzaam geweest om studenten in hun eerstejaar te stimuleren en ze een structurele leermethode aan te reiken. Dit noemde men RGO: Rendements Gericht Onderwijs. Daarvoor en daarnaast heb ik vele anderen geholpen op MAVO, HAVO en VWO niveau, puur om het feit dat ik het leuk vind om te doen.

Ik ben erg enthousiast over de beta-vakken en ik vind niets mooier dan een leerling te zien leren, te zien groeien en niet onbelangrijk, voldoendes te zien halen. Wat ik er zelf uit haal is niet alleen het plezier om iemand de vakken onder de vingers te zien krijgen, maar ook om een wiskundig of natuurkundig probleem op meerdere manieren te analyseren en uit te leggen.

Ik ben beschikbaar om bijles te geven in met name wiskunde en natuurkunde van MAVO tot en met WO niveau, in Eindhoven en in Tilburg. Overige vakken van het VWO heb ik met minimaal een 7 afgesloten. Voor scheikunde, aardrijkskunde en economie 1 zou ik met wat voorbereiding ook bijles kunnen geven.

Ik vraag € 20,- per uur en daarbij zijn reiskosten en tijd voor voorbereiding en online hulp inbegrepen. Voor het eerste uur hoeft slechts €10,- worden betaald, zodat duidelijk is of de combinatie aan slaat en een vervolgafspraak wenselijk is.

Vriendelijke groeten,

Geert-Jan Evers

fredvanzon
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:16

Re: [Aangeboden] Wiskunde bijles in Eindhoven, Tilburg

Bericht door fredvanzon » 27 jul 2009, 11:39

Beste Gert-Jan,

voor onze dochter Marie-Louise denken we aan bijles Wiskunde A, natuurkunde, scheikunde en biologie.
we wonen in Aalst-ekenrooij.
je komt op afspraak bij ons langs of op een vaste dag/tijdstip.
kan ik je telefonisch bereiken?
dan bel ik je a.s. vrijdag.
met vriendelijke groeten,
Fred van Zon

piet
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2010, 18:51

Re: [Aangeboden] Wiskunde bijles in Eindhoven, Tilburg

Bericht door piet » 04 feb 2010, 18:59

Dag Geert-Jan,

Graag willen wij voor onze zoon wekelijks wiskunde bijles. Op de maandag- en donderdagavond moet hij sporten. de rest van de middagen vanaf 16:00 uur en avonden heeft hij geen verplichtingen. Hij volgt wiskunde op het Odulphus lyceum in Tilburg in het derde leerjaar van het gymnasium. Zijn niveau is onvoldoende tot twijfelachtig. We wonen in Tilburg.
Kun je ons laten weten of je mogelijkheden hebt om hem bijles wiskunde te geven, liefst zo snel mogelijk.
Is telefonisch contact mogelijk?

Vriendelijke groet,

Piet van Eggelen

elsimons
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2010, 16:21

Re: [Aangeboden] Wiskunde bijles in Eindhoven, Tilburg

Bericht door elsimons » 17 feb 2010, 16:27

Tom zoekt op korte termijn bijles wiskunde B en natuurkunde 5 havo. Hij doet voor de tweede keer
eindexamen en de hele school heeft voor beide vakken onvoldoende gescoord.
Tom zoekt extra les om met meer zelfvertrouwen te kunnen werken aan het behalen van zijn diploma.
Wij wonen in Tilburg. Als je nog mogelijkheden hebt hoor ik dat graag snel.
Bij voorbaat dank, Tom de Jong

geertjanevers
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2009, 15:48

Re: [Aangeboden] Wiskunde bijles in Eindhoven, Tilburg

Bericht door geertjanevers » 03 mar 2010, 00:52

Beste lezer,

Zojuist heb ik gemerkt dat ik geen notificatie heb gekregen van de reacties. Ook mailen via deze site lijkt niet te werken (dat heb ik getest). Daarom wil ik u vragen contact met me op te nemen via mijn mobiele nummer: nulzes-30026258.

Vriendelijke groeten, Geert-Jan Evers

Plaats reactie