[Aangeboden] Bijles wiskunde en natuurkunde Veldhoven e.o.

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
Plaats reactie
antoon
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:22

[Aangeboden] Bijles wiskunde en natuurkunde Veldhoven e.o.

Bericht door antoon » 28 mar 2010, 21:07

Heb je moeite met natuurkunde of wiskunde of wil je je gewoon extra goed op je proefwerk/examen voorbereiden?

Ik ben 4e-jaars student Technische Natuurkunde aan de Technische Universiteit Eindhoven en ik geef al een tijdje bijlessen natuurkunde en wiskunde. Zowel voor middelbare school als MBO, HBO en WO.
Ik heb VWO gedaan met profiel Natuur & Techniek aan het Sondervick college en nu studeer ik in Eindhoven maar ik woon in Veldhoven (vlak bij de Kempencampus).
De bijles kan zowel bij mij als bij jou thuis of ergens anders gegeven worden, dat ligt eraan wat voor jou het beste uitkomt. Prijs €20 per uur incl. alle reiskosten en voorbereidingstijd.


Heb je interesse, stuur even een mailtje dan kunnen we een kennismakingsgesprek houden en tijden en locatie bepalen.

Groeten,

Antoon

Anne van Buren
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2010, 13:59

Re: [Aangeboden] Bijles wiskunde en natuurkunde Veldhoven e.

Bericht door Anne van Buren » 06 sep 2010, 14:03

Hi Antoon ,

Ivm bijles wiskunde in Havo 5 op het Sondervick kun je me svp eens s avonds bellen
op tel nummer 2553227 om een afspraak te maken om over bijlessen te praten , wiskunde.

Graag hoor ik van je ,

Anne van Buren
Tureluur 11
Veldhoven.

David
Moderator
Moderator
Berichten: 4927
Lid geworden op: 14 mei 2009, 16:22

Re: [Aangeboden] Bijles wiskunde en natuurkunde Veldhoven e.

Bericht door David » 06 sep 2010, 16:51

Hallo Anne,

Ik raad je aan Antoon een PB te sturen. Dit omdat hij al een tijd niet online is geweest, en misschien je antwoord mist.
Stap 1 van het oplossen van een probleem is te erkennen dat je een probleem hebt.
(Raffiek Torreman)

Plaats reactie