[Aangeboden] Bijles Wiskunde in Utrecht

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
Frédérique
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:01

[Aangeboden] Bijles Wiskunde in Utrecht

Bericht door Frédérique » 11 jun 2010, 12:39

[Aangeboden] Bijles Wiskunde, Natuurkunde, Rekenen, Remedial Teaching en Diagnostiek

Beste leerling,

Heb je bijles of examentraining nodig in wiskunde en/of natuurkunde en woon je in Utrecht of omgeving?

Neem dan even contact op met Frédérique Borghans. In de nieuwe praktijk PHI Exact Leerlingbegeleiding geef ik bijlessen, examentraining, remedial teaching en verricht ik diagnostiek op het gebied van rekenen, wiskunde en natuurkunde.

Leerlingen van 6-19 jaar van alle niveaus zijn welkom bij PHI Exact Leerlingbegeleiding voor hulp bij kleine én grote leerproblemen op het gebied van de exacte vakken rekenen - wiskunde - natuurkunde (waaronder bijvoorbeeld ook dyscalculie, hoogbegaafdheid, concentratieprobleem).

Ik ben oorspronkelijk docente wis- en natuurkunde en tevens ben ik orthopedagoge, afgestudeerd aan de UU en lid van de beroepsverenigingen NVO en LBRT. Ik heb ervaring voor de klas en in de afgelopen jaren heb ik met plezier, naar tevredenheid en met goede resultaten veel leerlingen individueel geholpen.

Bel of mail gerust even voor meer info of voor het maken van een afspraak voor een oriënterend gesprek. Daarin bespreken we dan (met jou en/of je ouders) hoe ik jou het best kan helpen. Dat kan variëren van wekelijks bijles van een uur tot diagnostisch onderzoek met advies in de vorm van een handelingsplan.
In alle gevallen krijg je bij PHI Exact begeleiding/advies op maat.

Reken maar! PHI Exact helpt.

Met vriendelijke groet en wellicht tot ziens na de zomervakantie,

Frédérique Borghans

Je kunt je nu, vóór de zomervakantie, alvast aanmelden voor begeleiding in schooljaar 2010/2011, dan ben je verzekerd van een plek!
T 06 42458237
E info@phi-exact.nl
I http://www.phi-exact.nl

Plaats reactie