Bijlessen wiskunde(chemie en fysica) in Kortenberg of Elsene

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
teacherd
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2011, 14:40

Bijlessen wiskunde(chemie en fysica) in Kortenberg of Elsene

Bericht door teacherd » 16 mar 2011, 14:47

Hallo beste scholieren!

Ik ben zelf scholier geweest zoals jullie en heb nooit veel moeilijkheden gehad op school, zeker voor wetenschappelijke vakken, integendeel: ik heb de prijs voor wiskunde en beste leerling gekregen op het einde van mijn scholiersleven. Ondertussen heb ik ook een bachelorsdiploma burgerlijk ingenieur behaald aan de VUB in BELGIE.

Nu vermoed ik dat er onder jullie zeker mensen zijn die op zoek zijn naar hulp voor wiskunde, chemie en fysica. Ik kan jullie deze hulp verlenen, omdat ik al ervaring heb met het geven van privelessen. Dit was dan wel via een bedrijf dat de contacten regelde tussen de lesgevende en de leerling. De leerling betaalt aan hen en de lesgevende krijgt daarvan 28,5% of 10 euro. Ik wil deze stap overslaan en direct contact leggen met de leerling.
Van de leerlingen aan wie ik les gaf heb ik altijd positieve reacties gekregen!

Lessen geef ik enkel aan studenten uit het middelbaar.

Ik geef in het week-end thuis les in Kortenberg (BELGIE). Als u in de week lessen wilt dan kan dat bij u indien u niet te ver van Elsene( in BRUSSEL) woont of op mijn kot in Elsene aan de VUB.

Voor 1 uur les vraag ik 17 euro. Een les kan gaan van 1uur tot enkele uren. Voor verplaatsingskosten 2 à 3 euro

U KAN MIJ CONTACTEREN VIA MAIL : pdehairs@vub.ac.be

Geïnteresseerd? Neem dan maar contact op!!

Plaats reactie