Online bijles 3de graad ruimtemeetkunde & algebra

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
Plaats reactie
Piden9
Vast lid
Vast lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 jun 2011, 15:38

Online bijles 3de graad ruimtemeetkunde & algebra

Bericht door Piden9 » 10 dec 2011, 20:06

Hallo

Voor mijn examen volgende week dinsdag kreeg ik een voorbeeld examen, om te kijken of ik er klaar voor ben. Helaas kreeg ik hier geen oplossingen bij dus weet ik niet of ik het juist heb, en als ik een fout maak waar mijn fout zit...

Ik ben naar iemand op zoek die goed is in Ruimtemeetkunde en Algebra uit de 3de graad algemeen onderwijs (8u/week). En die 2 bladzijden met oefeningen volledig uitgewerkt wil oplossen (mag opgeschreven en doorgescand worden).

Ik kan hier €20 voor betalen.

Groetjes

Kinu
Moderator
Moderator
Berichten: 1144
Lid geworden op: 22 okt 2010, 15:38

Re: Online bijles 3de graad ruimtemeetkunde & algebra

Bericht door Kinu » 10 dec 2011, 20:08

Stuur maar door, net zoals vorig jaar ;).
(Als je mijn e-mail adres niet meer weet stuur dan even een pm).

Piden9
Vast lid
Vast lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 jun 2011, 15:38

Re: Online bijles 3de graad ruimtemeetkunde & algebra

Bericht door Piden9 » 10 dec 2011, 20:12

Super van je Kinu! Ik stuur je een pm!

David
Moderator
Moderator
Berichten: 4927
Lid geworden op: 14 mei 2009, 16:22

Re: Online bijles 3de graad ruimtemeetkunde & algebra

Bericht door David » 10 dec 2011, 23:02

De PM zal wel verzonden zijn, maar
Als je het profiel van Kinu (Cédric) bekijkt, staat daar een knop met, als je daarop klikt kan je direct een email naar Cédric verzenden. Die gaat naar het emailadres dat hij heeft opgegeven bij het registreren. Cédric ziet jou mailadres, jij die van hem als hij via email reageert.

Ik gebruik forumstijl 610nm (zie forumvoorkeuren in het gebruikerspaneel) waar de knop voor email ook staat als je posts leest (zonder dat je een reactie aan het plaatsen bent).
Stap 1 van het oplossen van een probleem is te erkennen dat je een probleem hebt.
(Raffiek Torreman)

Kinu
Moderator
Moderator
Berichten: 1144
Lid geworden op: 22 okt 2010, 15:38

Re: Online bijles 3de graad ruimtemeetkunde & algebra

Bericht door Kinu » 11 dec 2011, 10:57

David schreef:De PM zal wel verzonden zijn, maar
Als je het profiel van Kinu (Cédric) bekijkt, staat daar een knop met, als je daarop klikt kan je direct een email naar Cédric verzenden. Die gaat naar het emailadres dat hij heeft opgegeven bij het registreren. Cédric ziet jou mailadres, jij die van hem als hij via email reageert.

Ik gebruik forumstijl 610nm (zie forumvoorkeuren in het gebruikerspaneel) waar de knop voor email ook staat als je posts leest (zonder dat je een reactie aan het plaatsen bent).
Bedankt David! Dat had ik nog niet gezien ;).
Maar, ik gebruik een ander e-mail adres dan waarmee ik me geregistreerd heb.

Plaats reactie