Aangeboden Wiskunde bijles omgeving Emmen

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
Plaats reactie
cijfercoaching.nu
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2012, 14:33
Locatie: Emmen
Contacteer:

Aangeboden Wiskunde bijles omgeving Emmen

Bericht door cijfercoaching.nu » 10 apr 2012, 14:41

Ik ben Ronald, 40 jaar, en ben een eerstegraads bevoegde docent wiskunde. Inmiddels geef ik 20 jaar les aan eindexamen klassen havo en vwo met zowel wiskunde A, B als C. Momenteel ik werk op een middelbare school en bij DUO - IB Groep, om staatsexamens af te nemen en eindexamenkandidaten te begeleiden. Beide banen doe ik met veel plezier en tegelijkertijd blijf ik op de hoogte van alle ontwikkelingen op wiskunde en onderwijsgebied.

Naast deze banen zet ik mij in om leerlingen te coachen die moeite hebben met wiskunde, rekenen en plannen in mijn eigen bedrijf CijferCoaching.Nu.

Dus zit jij op de Mavo (TL), Havo of Vwo en wil het allemaal niet zo lukken met wiskunde of rekenen. Dan is cijfercoaching iets voor jou!
Of heb jij wellicht moeite met het plannen van je huiswerk? En begin je vaak met het leukste/beste vak, zodat er geen tijd meer overblijft voor de vervelendste vakken. Dan kan ik je helpen om je huiswerk beter te plannen. Samen gaan we werken aan een betere verdeling van je vakken over de dagen en leer ik je hoe je je huiswerk beter kunt indelen.

Maar ook voor examentraingen wiskunde A, B of C ben je bij cijfercoaching.nu aan het goede adres! Gedurende één weekend krijg je ongeveer 12 uur coaching (incl. lunch) zodat het examenprogramma er goed inzit, en je met vertrouwen je examen in kunt gaan.

Kortom we gaan samen aan de slag om het begrip en je cijfers te verbeteren.

Meer info? Bekijk cijfercoaching.nu

Mail voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Je eerste stap naar een beter cijfer!

Plaats reactie