Wiskunde/Natuurkunde bijles regio Groningen/Assen/Drachten

Wil je bijles wiskunde of geef je bijles wiskunde? Doe hier een oproep!
Plaats reactie
wbottger
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2013, 11:20

Wiskunde/Natuurkunde bijles regio Groningen/Assen/Drachten

Bericht door wbottger » 04 jan 2013, 11:36

Als ervaren 1e graads docent (41 jaar oud) geef ik op alle niveaus bijles in Wiskunde, Natuurkunde, Statistiek en Rekenen.

Ik kan zaken helder uitleggen en vind het een uitdaging om leerlingen en studenten te helpen, zodat jij het snapt en er misschien zelfs een beetje enthousiast van wordt.

Hoeveel bijlessen jij nodig hebt, hangt van jou af. Sommigen hebben aan een paar bijlessen voldoende, anderen komen elke week of eens in de twee weken. Doelstelling is om tijdelijk les te geven totdat jij op eigen kracht verder kunt. Wil je voor een langere periode les, dan is dat ook mogelijk.

Een bijles kost € 15,00 per uur. De tijden en locatie zijn bespreekbaar.

fleurd2012
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2013, 21:32

Bijles Wiskunde / Statistiek 1 Groningen

Bericht door fleurd2012 » 23 sep 2013, 21:50

Goedenavond,

Mijn naam is Fleur Deuling.
Ik ben in september begonnen aan een tweejarig schakelprogramma Orthopedagogiek bij het SPO (onderdeel van de RUG) in Groningen.
Heb dus ook de vakken wiskunde en statistiek.

Ik zoek bijles in deze beide vakken. Wiskunde sluit ik af halfweg november / begin december.
Het is niet zo dat ik er niets van begrijp, maar op een aantal punten loop ik even vast en zou daar graag bijles in hebben.

Voor het vak statistiek heb ik het boek: 'Introduction to the practice of statistics'.
En voor het vak wiskunde: 'Wiskunde voor statistiek, een voorbereiding'.

Via het internet ben ik op deze site gekomen.

Zou u mij kunnen informeren over de mogelijkheden.

Alvast bedankt voor uw bericht.

Vriendelijke groet,
Fleur Deuling



Mailadres: fleurdeuling@hotmail.com

Plaats reactie