uitgebreide wiskunde

Wil je wiskunde studeren? Of gewoon meer informatie over wiskunde als studie? Dit is de plek!
Plaats reactie
gauthier
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 dec 2011, 20:06

uitgebreide wiskunde

Bericht door gauthier » 12 dec 2011, 20:13

Hallo,

Ik zit nu in een hoge school. Ik heb totaal geen ervaring met wiskunde maar nu het ik alle wiskunde van in het middelbaar en dit moet ik allemaal leren in nog geen 3 maanden. In school krijgen wij wel lessen maar de leerkracht begint niet van het begin van een oefening omdat ze denkt dat we allemaal een basis hebben van wiskunde. Aangezien ik nooit wiskunde heb gehad versta ik er dus ook niets van. Bestaat er soms een site waar alles vanaf het begin word uitgelegd of moet ik zelf proberen uit te zoeken hoe een oefening in elkaar zit.

dank bij voorbaat
Gauthier

David
Moderator
Moderator
Berichten: 4927
Lid geworden op: 14 mei 2009, 16:22

Re: uitgebreide wiskunde

Bericht door David » 12 dec 2011, 20:20

Hallo Gauthier,

Je kan hier je vraag over je opgave stellen; er is vast wel iemand die met je meedenkt.
Stap 1 van het oplossen van een probleem is te erkennen dat je een probleem hebt.
(Raffiek Torreman)

gauthier
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 dec 2011, 20:06

Re: uitgebreide wiskunde

Bericht door gauthier » 12 dec 2011, 20:24

Hoe bedoel je?

David
Moderator
Moderator
Berichten: 4927
Lid geworden op: 14 mei 2009, 16:22

Re: uitgebreide wiskunde

Bericht door David » 12 dec 2011, 20:27

Je schreef:de leerkracht begint niet van het begin van een oefening
Je schreef:Bestaat er soms een site waar alles vanaf het begin word uitgelegd
Wellicht deze site. Je kan hier je opgave plaatsen of wat je niet begrijpt, en hier denkt wel iemand met je mee, begeleidt je.
Stap 1 van het oplossen van een probleem is te erkennen dat je een probleem hebt.
(Raffiek Torreman)

gauthier
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 dec 2011, 20:06

Re: uitgebreide wiskunde