Ja klopt ik werk ook met radialen trouwens. Angle vond ik beter klinken dan mijn radiaal is 1.342435SafeX schreef:Ik bedenk nu ook dat de formule theta aangeeft in radialen en niet in graden. Heb je daar rekening mee gehouden?
De juiste angle vinden op een kogelbaan?
- Meerminman
- Nieuw lid
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 04 dec 2012, 00:57
Re: De juiste angle vinden op een kogelbaan?
Re: De juiste angle vinden op een kogelbaan?
Kom je nu verder ...
Opm: waarom gebruik je dan toch graden als je met radialen werkt ... ?
Opm: waarom gebruik je dan toch graden als je met radialen werkt ... ?
- Meerminman
- Nieuw lid
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 04 dec 2012, 00:57
Re: De juiste angle vinden op een kogelbaan?
Ik heb me antwoord gevonden!! dit is de formule:
Ik heb hem gevonden op de Nederlandse wiki ik heb deze over het hoofd gezien ik gebruikte de Engelstalige wiki veel.
Site: http://unity3d.com/
Ik heb hem gevonden op de Nederlandse wiki ik heb deze over het hoofd gezien ik gebruikte de Engelstalige wiki veel.
Ik gebruik graden omdat dat makkelijker praten is dan in radialen. Verder wil ik je nog bedanken voor de hulp.SafeX schreef:Waarom gebruik je dan toch graden als je met radialen werkt ... ?
Ik gebruik de Unity Engine (Is gratis te downloaden)wnvl schreef:Je hebt wel mooie tekeningen en animaties. Met wat maak je die eigenlijk?
Site: http://unity3d.com/
Re: De juiste angle vinden op een kogelbaan?
Dit is eigenlijk juist dezelfde formule als de formule op de tekening in je eerste post. Alleen is de arctan geconverteerd naar een arccos.Meerminman schreef:
viewtopic.php?f=37&t=8741#p48999
Mogelijk begreep je de initiële vgl niet helemaal, want je probeert volgens mij al heel de tijd iets op te lossen waarvan je de oplossing al in je eerste post hebt gezet