lucky day bonus spel

Wiskunde is niet alleen een vak op school. Kom je ergens in de praktijk (bijvoorbeeld tijdens je werk) een wiskundig probleem tegen dan kun je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
MarioHen
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2018, 15:57

lucky day bonus spel

Bericht door MarioHen » 05 apr 2018, 18:41

beste mensen, ik weet niet of ik hier goed zit maar ik doe mee met lucky day je ken daar 1 tot 10 getallen invullen en een prijs winnen de prijs is hoe meer getallen goed des te hoger de prijs
maar er is bij lucky day een extra spel optie. namelijk het bonus spel dat houd in als je 1,50 inleg + 1,50 bonus inleg dus 3,00 en je wint word je prijs vermenigvuldigd met het bonus getal (die zijn 1x 3x 5x 10x) dus win je 3,00 en bonus getal is 5 dan win je 5x3,00=15 euro, win je 60 euro en bonus factor is 3 dan heb je 180 euro gewonnen 3x60=180.
nu ben ik geen ster in rekenen en wiskunde maar ik heb het gevoel dat dat bonus spel niet klop?

zie hier de uitleg van het bonusspel misschien heb ik het fout maar dan ken ik het afsluiten

Speel mee met Bonusspel.
Speel je ook mee met het Bonusspel dan maak je kans om maar liefst 10x zoveel te winnen! Meespelen kost evenveel als je inleg en kan tot een maximum inleg van € 4,50. Speel je dus voor € 1,50 dan kost meespelen met het Bonusspel ook € 1,50 en is je inleg dus € 3,00. Als je wint wordt je prijs* vermenigvuldigd met het bonusgetal.
* Je prijsbedrag is altijd X aantal keer je inleg (exclusief Bonusspel inleg).
Speel mee met Lucky Day Bonusspel.
Speel je mee met Lucky Day, dan kun je ook Lucky Day Bonusspel spelen. Bonusspel is een extra spelelement in het bekende Lucky Day spel.
Dit is hoe het werkt!
• Met Lucky Day Bonusspel maak je kans om tot 10x meer te winnen!
• Meespelen met Lucky Day Bonusspel kost hetzelfde bedrag als je Lucky Day inleg. Speel je Lucky Day voor € 1,50 per trekking, dan betaal je ook € 1,50 om mee te spelen met Bonusspel en betaal je dus € 3,00 in totaal per deelname per trekking.
• Direct na de dagelijkse Lucky Day trekking vindt er een extra trekking plaats. Er gaan 51 nieuwe ballen in de tweede machine. De notaris trekt hier 1 bonusgetal bal uit. Deze bal heeft een waarde van 1, 3, 5 of 10. Met deze waarde wordt jouw gewonnen prijsbedrag* vermenigvuldigd.

• Bonusfactor winkans
• 1x = 1 op 1,65
• 3x = 1 op 3
• 5x = 1 op 25,5
• 10x = 1 op 51
Kies voor Bonusspel!

Wil je meespelen met Bonusspel, schuif dan de Nee naar Ja.
Meespelen met Bonusspel kost evenveel als je Lucky Day inleg. Speel je Lucky Day voor € 3,00, dan kost meespelen met Bonusspel ook € 3,00 en betaal je dus in totaal € 6,00 per deelname per trekking.
Hoeveel win je met Lucky Day Bonusspel?
Als je bijv. € 3,00 hebt gewonnen bij Lucky Day, en de Bonusfactor is 5, dan win je die dag 5x € 3 = € 15. Win je € 60 bij Lucky Day, en de Bonusfactor is die trekking 3, dan win je dus € 180. Wanneer de Bonusfactor 1 is, dan wordt je Lucky Day winbedrag niet vermenigvuldigd. Heb je niets gewonnen bij Lucky Day dan heb je, ook al is het Bonusgetal 1, 3, 5 of 10, helaas nog steeds niets gewonnen.

Ik speel mee met Lucky Day Bonusspel!
* Je prijsbedrag is altijd X aantal keer je inleg (exclusief Bonusspel inleg).

Let op: wil je meespelen met Bonusspel, dan mag je Lucky Day inleg maximaal
€ 4,50 per trekking bedragen.

arie
Moderator
Moderator
Berichten: 3911
Lid geworden op: 09 mei 2008, 09:19

Re: lucky day bonus spel

Bericht door arie » 08 apr 2018, 08:24

Bonusfactor winkans
- 10x = 1 op 51 = 1/51
- 5x = 1 op 25,5 = 2/51
- 3x = 1 op 3 = 17/51
- 1x = 1 op 1,65 = 31/51

Als je prijsbedrag door het bonusspel:
- met 10 wordt vermenigvuldigd, dan ga je er 9 maal je prijsbedrag op vooruit
- met 5 wordt vermenigvuldigd, dan ga je er 4 maal je prijsbedrag op vooruit
- met 3 wordt vermenigvuldigd, dan ga je er 2 maal je prijsbedrag op vooruit
- met 1 wordt vermenigvuldigd, dan ga je er 0 maal je prijsbedrag op vooruit

Als je met het bonusspel meedoet, dan ga je er dus gemiddeld
(1/51) * 9 + (2/51) * 4 + (17/51) * 2 + (31/51) * 0 = 1 keer je prijsbedrag op vooruit.
ofwel:
door dubbel in te leggen wordt je prijsbedrag gemiddeld ook verdubbeld.

Plaats reactie