Kwadratische forumle, grafiek.

Post hier al je algemene vragen over wiskunde in het voortgezetonderwijs /1ste graad ASO-TSO-BSO.
Plaats reactie
Ric
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2008, 09:32

Kwadratische forumle, grafiek.

Bericht door Ric » 04 feb 2008, 09:42

Kwadratische forumle, grafiek.
Hey, kan iemand mij helpen want ik moet een grafiek maken met een kwadratische formule.
V.B: -a²=6a en dat moet ik gebruiken om de afstand te meten wat de bal heeft afgelegd ik weet alleen de hoogte en de formule dan word het toch -A²= -3,5²formule: -3,5²+6x3,5= 8,75 en waar voor staat die - voor die 3 eigelijk, en waar voor is x6 in de formule aangegeven als =6 en nog een vraag hoe teken je zo grafiek

(sorry voor zo veel vragen maar ik heb er morgen een toets van en omdat mijn boek kwijt was waarschijlijk gejat door iemand die geen boek had had ik het niet zo heel goed kunnen leren maar nu heb ik een nieuw boek.)

Edit: En nog iets ik heb hier nog een formule met een tabel: en daar staat (Lengte-100)x0,85
en lengte in Cm maar word het dan bijv: (140-100)x0,85=34 of is het (1,40-100)x0,85= -83.81 welke van deze is het het is voor een gezond gewicht te berekenen of moet ik het zonder haakjes

Mvg, Ric :wink:

SafeX
Moderator
Moderator
Berichten: 14278
Lid geworden op: 29 dec 2005, 11:53

Re: Kwadratische forumle, grafiek.

Bericht door SafeX » 05 feb 2008, 14:49

Wat voor opleiding volg je? Welk boek gebruiken jullie? Hoever ben je zelf? Kennelijk heb je moeite met een grafiek? Laat eens zien wat je daarvan weet.

Plaats reactie