Werken als Docent Wiskunde!!

Dit is de plek voor onzin, off-topic gebrabbel en idiote moppen.
arno
Vergevorderde
Vergevorderde
Berichten: 1923
Lid geworden op: 25 dec 2008, 16:28
Locatie: Beek en Donk, Noord-Brabant

Re: Werken als Docent Wiskunde!!

Bericht door arno » 12 apr 2010, 19:19

Ik woon zelf in Beek en Donk op 17 km afstand van Eindhoven en zou graag als zij-instromer in mijn eigen regio aan de slag willen. Wie kan ik daarvoor het beste benaderen?
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Gebruikersavatar
Marco
Beheerder
Beheerder
Berichten: 831
Lid geworden op: 19 feb 2005, 12:50
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Werken als Docent Wiskunde!!

Bericht door Marco » 13 apr 2010, 17:08

Vaak kun je het beste gewoon even bij paar scholen aankloppen in de buurt. Wiskundedocenten zijn schaars dus misschien willen ze wel je opleiding betalen. Als dat niet lukt kun je het beste een deeltijdopleiding beginnen voor docent wiskunde denk ik...
Groeten, Marco

Proeme
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 mei 2010, 22:53

Re: Werken als Docent Wiskunde!!

Bericht door Proeme » 14 mei 2010, 23:02

Fons Zoon schreef:Beste Wiskundigen en Geintresseerden,

Het water staat het onderwijs tot aan de lippen en we zoeken veel, heel veel docenten wiskunde!

Mocht je geintresseerd zijn laat dit dan weten.

wij zoeken studenten (in de laatste fase van opleiding), mensen met een part-time functie die voltijd willen werken en gepensioeneerden!!
het is inmiddels 2,5 jaar later, maar volgens mij zoeken scholen nog steeds wiskundedocenten. Voor welke regio geldt bovenstaand bericht? Ik wil wel in het noorden des lands blijven...

David
Moderator
Moderator
Berichten: 4927
Lid geworden op: 14 mei 2009, 16:22

Re: Werken als Docent Wiskunde!!

Bericht door David » 15 mei 2010, 13:07

Hallo Proeme,

Als je contact wilt met Fons Zoon, kan je beter een andere manier, bijv. een pb of een email sturen. Dit omdat Fons Zoon is al een tijdje niet online geweest. Succes!
Stap 1 van het oplossen van een probleem is te erkennen dat je een probleem hebt.
(Raffiek Torreman)

Plaats reactie