Examen over 2 weken

Algemene info over deze site. Suggesties e.d. kunnen hier ook geplaatst worden.
GBrouwer
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2020, 20:09

Examen over 2 weken

Bericht door GBrouwer » 14 aug 2020, 20:22

Hallo allemaal.

Over 2 weken hoop ik het vo vwo wiskunde b examen te doen (mondeling).
Ik ben al een tijdje bezig met een cursus vwo wis b van NHA en dit bevalt wel - ongeacht de vele fouten in de module.
Naast de module van NHA gebruik ik het basisboek wiskunde van Jan van de Craats, de combinatie is erg prettig vanwege de verschillende uitleggingen van dezelfde onderdelen.

Nou ben ik bij hoofdstuk 38 van 48 in de NHA module. Ik hoef enkel nog twee hoofdstukken over integralen, eentje over grafieken en een over goniometrische formules (de optel- en dubbelehoekformules) en wat over eenparige cirkelbewegingen - de rest is examentraining. Echter heb ik vandaag geprobeerd een oefenexamen te maken, maar liep direct bij de eerste vraag al vast. Ik heb ook door wat collge-examens gekeken en dit zijn veelal vragen die ik niet kan oplossen. Heeft iemand hier ook ervaring mee dat na het basisboek i.c.m. een vwo wis b module alsnog de examenvragen te moeilijk zijn?

Graag zou ik wat tips ontvangen over wiskunde examen doen, wel is dit in de vorm van een mondeling waarbij ik 20 minuten moet voorbereiden d.m.v. opgaven te maken en vervolgens mondeling vragen erover te beantwoorden.

Plaats reactie