Gewoon vragen!

Algemene info over deze site. Suggesties e.d. kunnen hier ook geplaatst worden.
Gesloten
David
Moderator
Moderator
Berichten: 4927
Lid geworden op: 14 mei 2009, 16:22

Gewoon vragen!

Bericht door David » 25 jun 2010, 22:25

Hallo allemaal,

Iemand zei me (bron niet genoemd) dat die het "raar" vond om iets te vragen waar iedereen het al wist en hij/zij niet. Volgens mij is geen enkele vraag raar, en als je niets weet, kan je dat vragen. Daar zijn we voor. Ik weet niet of dit hier al ergens staat, maar ik wil dat extra benadrukken.

Ik vind het dapper als je durft te vragen naar wat je niet weet, en al helemaal als je durft toe te geven dat je iets niet weet.

Het lijkt me zonde als je met vragen achter blijft. Liever vragen.

Ik post dit zowel voor vragenstellers als voor "vragenbeantwoorders."
  • Ik weet niet of vragenbeantwoorders er behoefte aan hebben (een deel van) deze post in een antwoord te plaatsen. Mocht dat zo zijn, bijvoorbeeld als je het idee of "het gevoel" hebt dat de vragensteller met vragen achter blijft, voel je vrij.
  • Voor de vragenstellers post ik dit zodat ze hopelijk ook vragen stellen die ze "raar" vinden om te stellen.
Dit is niet om het format van dit forum te wijzigen; in beginsel posten we geen uitwerkingen. Vragen worden zo behandeld dat hopelijk met de geboden informatie, de opgave vervolgens zelf kan worden opgelost.

Je kan alle vragen die je hebt, vragen in een van de meest geschikte subfora. De titels zijn te lezen in blauwe letters. Klik op de blauwe letters, en je komt in het betreffende subforum. Daar kan je een topic starten met de knop "NIEUW ONDERWERP"

Gesloten