Voortentamen VWO Wiskunde B voor instroming TU/e

Wil je wiskunde studeren? Of gewoon meer informatie over wiskunde als studie? Dit is de plek!
Plaats reactie
Fabienvg
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2014, 21:13

Voortentamen VWO Wiskunde B voor instroming TU/e

Bericht door Fabienvg » 18 mei 2014, 10:00

Ik zit nu in het 2e jaar van de HBO opleiding Informatica. Ik wil meer uitdaging, dus ik wil graag instromen naar het eerste jaar van de Universiteit. Mijn P heb ik al. Ik moet voor de instroming mijn Wiskunde B op VWO niveau hebben. Ik krijg dan een voortentamen Wiskunde B op 28 juli.

Op de havo heb ik ook Wiskunde B gehad, via de methode van Getal en Ruimte. Dit heb ik met een 8 afgesloten.

Welke boek(en) raden jullie mij aan? De 4 boeken (10e editie (= laatste)) van getal en ruimte zijn wel erg duur.. 55 euro per stuk. Dus liever leer ik in iets anders. Of weten jullie een handige plek waar ik ze 2e hands veel goedkoper kan aankomen?

Nu zie ik ook heel veel over het basisboek van Jan van de Craats, maar daar wordt niet het onderdeel Voortgezette meetkunde behandelt. Kunnen jullie mij dit boek toch aanraden? En dat ik dan dat onderdeel via internet kan leren oid?

SafeX
Moderator
Moderator
Berichten: 14278
Lid geworden op: 29 dec 2005, 11:53

Re: Voortentamen VWO Wiskunde B voor instroming TU/e

Bericht door SafeX » 18 mei 2014, 10:27

Fabienvg schreef:Ik krijg dan een voortentamen Wiskunde B op 28 juli.
Heb je daarvan ook oefen- of oude tentamens ...

Fabienvg
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2014, 21:13

Re: Voortentamen VWO Wiskunde B voor instroming TU/e

Bericht door Fabienvg » 18 mei 2014, 12:36

Ja

SafeX
Moderator
Moderator
Berichten: 14278
Lid geworden op: 29 dec 2005, 11:53

Re: Voortentamen VWO Wiskunde B voor instroming TU/e

Bericht door SafeX » 18 mei 2014, 13:18

Ok, kan je er één laten zien en aangeven welke opg je (op dit moment) kan maken ...

Plaats reactie